Vážení zákazníci, v případě objednání více než 5ti kusů zboží od jednoho druhu  (pokud nebude skladem) Vás budeme o termínu dodání telefonicky informovat.


Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Reklamační řád Zboží je možné reklamovat nebo vrátit dle stávajících platných norem. 

Před jakoukoliv reklamací nás nejdříve uvědomte telefonicky nebo emailem, abychom předešli nedorozumění, které zboží možné vrátit je a které ne, případně jakým způsobem Vaši reklamaci budeme řešit.
 
Zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů, nevztahuje se však na potraviny, otevřenou kosmetiku a další specifické zboží vymezené zákonem, jako je například elektronika, zboží na zakázku, použité zboží apod.

Bez udání důvodu můžeme vzít zpět jen zboží, které je zasláno v neporušených, neotevřených obalech, přesně tak, jak bylo expedováno od nás. Otevřenou kosmetiku nebo potraviny není možné vzít zpět! Potraviny a kosmetiku po otevření je možné vracet jen s ohledem na důvodné reklamační podněty (špatná kvalita nebo vady výrobku).
 
Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby trvanlivosti zboží (u potravin, čajů apod.) nebo dle platných norem (u ostatního zboží). 
 
Reklamace na nedodané zboží, zboží omylem zaslané, špatně dodané nebo špatný počet uplatňujte okamžitě po převzetí, max. do dvou dnů emailem. Takovýchto reklamací je však naprosté minimum, protože Vaše objednávky jsou u nás "jako v bavlnce" - jsou dvakrát kontrolovány, zboží je pravidelně kontrolováno na expirace, obalovány jsou s maximální péčí tak, aby se cestou nerozbily ani přes často velmi nešetrné zacházení ze strany pošty.
 
V případě reklamace nás prosím vždy neprodleně kontaktujte emailem info@ebiopotraviny.cz nebo telefonicky +420 704 450 787 abychom mohli Vaši reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu k Vaší spokojenosti.

U vráceného zboží hradíme hodnotu zaplaceného poštovného.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou info@ebiopotraviny.cz nebo telefonicky na tel. +420 704 450 787